У 2014 році McDonalds оголосив про серію цілей для формування стійкості якості у бізнесі та поліпшення показників екологічної та соціальної ефективності, названих «Глобальна стратегія ініціатив від McDonalds». Аспекти цього плану включали зміни у виборі яловичини й кави, акцент на рециркуляцію дощової води, введення у меню більшої кількості фруктів та овочів, підвищення енергоефективності та вибір кращого виробника пакування, з вдруге перероблених матеріалів й волокна. Новий флагман McDonalds, був відкритий на при кінці літа у місті Чикаго, і являє собою тривимірну, напівпрозору та інноваційну будівлю, яка є яскравим поданням відразу усіх п’яти ініціатив.

Розташоване на річці River North, будівля побудована на місці попереднього флагмана, який, у свою чергу, був побудований на місці Rock N ‘Roll McDonalds. Розроблений архітектурно-проектною командою «Ross Barney Architects», новий флагман є триповерховим модерністським особняком зі скла, з вікнами у білих сталевих рамах, а також підтримує навіс з сонячних панелей. Всередині будівлі знаходиться плавучий зелений сад, який оточений вертикальним куполом з живих рослин. Навколо будівлі розташовано великий ландшафтний парк. Місце для паркування і все проїзди, покриті інноваційним проникним покриттям («проникне покриття (en)»).

Кожне архітектурно-дизайнерське рішення (сонячні панелі, проникне покриття, живі стіни) мають величезне значення для екологічної безпеки (будівля, обов’язкова сертифікована LEED) і витримано у корпоративному стилі McDonalds. Розташована у жвавому туристичному районі, будівля стане переконливою рекламою цінностей, які Макдональдз намагається привнести в XXI століття.

Інші новини